Ovih skoro 62 miliona eura označavaju najbolji Novembar u prodaji kompaniske istorije, ali i drugi mesečni promet po volumenu u istoriji kompanije. Samo Januar je bio jači, Februar i Mart su isto bili jači od prethodnih godina.
Onda je došla korona. Pandemija nije ostavila netaknutu i kompaniju LIQUI MOLY, pa ipak, kompanija je presrela krizu sa punom svojom snagom. Nije bilo otkaza, nisu objavljeni oglasi za posao na ograničeno vreme – upravo suprotno, zaposlili sm novih 101 radnika. Investicije nisu otkazane, nego masivno povećane. Na primer, marketing buđet je dupliran. “Živimo od plodova godine pre krize. Srećni smo što smo ostavili dovoljno rezervi. Ovo nam daje mogućnost da investiramo u budućnost sada,” produžava Ernst Prost. LIQUI MOLY se borio sa krizom sa jakom kontracikličnom strategijom. Onda je došao Novembar sa povećanjem od 26 posto, uporedno sa istim mesecom prošle godine.
“Za prvi put u mnogo meseci, pokazali smo još jedanput dvocifreni prodajni porast. A to je logična posledica našeg zalaganja i investicije u ‘četiri osnovna resursa ‘ ‘ ljudstvo, brend, mašine i tržišta.” kaže Ernst Prost, direktor Nemačkog proizvođaća motornih ulja. “Sa povećanjem od 26 procenata u Novembru, uspeli smo da napustimo dolinu suza. Dosad smo ostvarili porast od 4,5 procenata i zatvorili knjuge poruđbina za Decembar. Zato ćemo iskoristiti svaki sat i u Proizvodnji i u Isporuci našim klijentima.” LIQUI MOLY namerava produžiti sa rekordima i u sledečim godinama.