LIQUI MOLY ima lojalnu bazu fanova. Kad su anketirani koje je najpopularnije motorno ulje, čitaoci Nemačkog magazina “Auto Zeitung” su izabrali proizvođača nemačkog motornog ulja. Rezultat: Najbolji brend 2021. godine i jedanaesta titula po redu.
Kao pobednik u prošlogodišnjem takmičenju, LIQUI MOLY je zadržao svoju poziciju, daleko ispred konkurencije i ove godine u izboru čitaoca “Auto Zeitung”. Početi sa prve (pool) pozicije i završiti na cilju prvi, to je nešto što je dobro poznato u sportskim trkama i to je prava umetnost. “To zahteva snažne nerve, disciplinu, veštine i mnogo takmičarskog duha. Dokazali smo da imamo ono što se traži, svake godine, čak i u najteškim uslovima, kakvi su se pokazali zadnja nekoliko meseca.” – kaže generalni direktor Ernst Prost. U Formuli 1, razlika između dobrih i loših vozača daje sposobnost da se takmičite konstantno na visokom nivou. Isto se odnosi i na proizvođače ulja. Decenijama, kompanija nudi najveći mogući kvalitet proizveden u Nemačkoj.
Ernst Prost prepoznaje još jednu paralelu sa motosportom i kaže:
Vozač može biti talentovan i ambiciozan, ali ako tim oko njega ima prosečne performanse, šanse za pobedu ozbiljno opadaju. “Uspeh nikada nije “one-man show”. Uspešni smo u LIQUI MOLY zato što svi dajemo naš maksimum.” Ovaj timski rad je osnova i u posebnim situacijama kao što je sadašnja pandemija. “Veličina naše kompanije i naš prijatelski duh u pregovorima i komunikaciji međusobno nam je dala mogućnost da se adaptiramo datoj situaciji u istom momentu.” Оvo smo demonstrirali još na početku kada smo preuzeli mere za upravljanje sa krizom. Na primer, prebacili smo se na posao u kućnim kancelarijama za samo jedan dan, i to u svim oblastima u kojima se to moglo izvesti, i to smo uradili bez ikakvih problema.”
Dalje, naša srednje velika kompanija je socijalno odgovorna. Na primer, svaki zaposleni je dobio koronavirus bonus od 1.500 evra, generalni direktor se odrekao svoje plate i sa specijalnom donatorskom kampanjom od više od 5,5 miliona evra za vatrogasne službe, bolnice, spasilačke službe, asocijacije za obroke na točkovima, banke hrane, mobilne usluge za zaštitu i organizacije za prvu pomoć i mnogo druge organizacije, kompanija je otišla korak dalje.
U isto vreme, kompanija je izdvojila svoj reklamni budžet. U sportu, kompanija je rešila da sponzoriše svetski poznatu Hahnenkamm ski trku u Kitzbühelu, Svetsko prvenstvo u rukometu u Egiptu i Evropsko prvenstvo u Atletici u Poljskoj. LIQUI MOLY će isto tako postati i sponzor MotoGP trke u Nemačkoj.
“Naprotiv trendu, uspeli smo da povećamo naš publicitet. Jasan znak za naše partnere i klijente: Možete se osloniti na LIQUI MOLY. To je svakako i dodatno uverilo čitaoce Auto Zeitung magazina da glasaju za LIQUI MOLY,” – kaže generalni direktor.
LIQUI MOLY je osvojio i drugo mesto u trci za najpopularniji brend u kategoriji održavanje vozila. Kompanija ima dugogodišnu tradiciju i u ovoj kategoriji.