Stručnjak motornih ulja i aditiva je postao sponzor Starligue, koja će nositi njegovo ime.

Od iduće godine, Starligue će nositi ime “LIQUI MOLY Starligue”. Logo stručnjaka za motorna ulja i aditive će biti vidljiv na dresovima kao i na terenima. “Rukomet je jedan od najpopularnijih sportova u Francuskoj,” kaže Ernst Prost. “Ponosni smo što će naš brend biti prisutan tamo.”
David Tebib, predsednik LNH: “U aktuelnoj situaciji, u kojoj se mnogi brendovi kolebaju da investiraju u sport, LIQUI MOLY nam je dao poverenje u nadi da ćemo pomoći da kompanija ostvari svoje ciljeve u Francuskoj. Ponosni smo što uopšte postoji ovakav pristup.”
Odluka da se izabere Starligue je deo dugoročne strategije LIQUI MOLY’ kompanije u Francuskoj. U većini zemalja, kompanija radi preko nezavisnih uvoznika koji se onda sami brinu o prodaji. U Francuskoj, sa druge strane, LIQUI MOLY je formirao kompaniju ćerku u 2019. LM France, kako bi mogla da se tržištu obraća direktno. “Ovo pokazuje koliko je Francuska značajna u našim planovima i koji je potencijal koji mi prepoznajemo tamo,” objašnjava Ernst Prost.
Zato je kompanija investirala u svoju kompaniju ćerku, u svoje osoblje, reklamiranju, kao i u sponzorstvu. “Naš cilj je da generišemo promet od 50 miliona eura u Francuskoj za pet godina.” – Ernst Prost izjavljuje.
LIQUI MOLY u ovom trenutku nadmašuje ovaj prag prometa samo na domaćem tržištu u Nemačkoj – pa zato su očekivanja da će Francuska biti najznačajnije izvozno tržište. “Naše učešće u LNH je bitan deo ovog našeg uspeha,” kaže Ernst Prost. Ugovor sa Starligue je najveće ulaganje u sponzorstvu LIQUI MOLY kompanije do sada u Francuskoj.
Iako je LIQUI MOLY primarno poznat po Formuli 1 i Moto GP, rukomet je dobro poznat sport kompaniji. Ona je već bila sponzor Evropskog i Svetskog šampionata u rukometu, a sponzor je i najveće rukometne lige LIQUI MOLY Handball Bundesliga na domaćem tržištu u Nemačkoj.