LIQUI MOLY u digitalnoj kampanji za prikupljanje milijardu kontakata.
Nemački proizvođać ulja i aditiva LIQUI MOLY produžava svoje reklamne aktivnosti. Kompanija je lansirala svetsku digitalnu reklamnu kampanju fokusirana na cilj da prikupi jednu milijardu kontakata u preko 100 zemalja u svetu.
Mreže Google, YouTube, Facebook i Instagram, pored ostalog će biti korišćene u ovim aktivnostima. Kampanja će biti centralno plaćena iz Nemačke. Partneri LIQUI MOLY neće osetiti benefit samo od reklamnog efekta, nego će imati mogućnost da se i sami uključe u istoj da bi se povećao uticaj.
Odložiti ili otkazati kampanju u vreme korona krize nikada nije bila opcija za LIQUI MOLY.
“Posebno u teškim vremenima kao što su ova, važno je mahati zastavom. ” – izjavio je direktor LIQUI MOLY Ernst Prost. “Izaći ćemo u svet i promoviraćemo uja i aditive proizvedene u Nemačkoj .”
U 2018. godini, LIQUI MOLY je sproveo svetsku digitalnu kampanju prvi put i tada je sakupio oko milijardu kontakata. Iskustvo dobijeno u to vreme je pretočeno i u sadašnjoj kampanji.