LIQUI MOLY počinje veliku digitalnu kampanju!

LIQUI MOLY u digitalnoj kampanji za prikupljanje milijardu kontakata. 

Nemački proizvođać ulja i aditiva LIQUI MOLY produžava svoje reklamne aktivnosti. Kompanija je lansirala svetsku digitalnu reklamnu kampanju  fokusirana na cilj da prikupi jednu milijardu kontakata u preko 100 zemalja u svetu.

Mreže Google, YouTube, Facebook i Instagram, pored ostalog će biti korišćene u ovim aktivnostima. Kampanja će biti centralno plaćena iz Nemačke. Partneri LIQUI MOLY neće osetiti benefit samo od reklamnog efekta, nego će imati mogućnost da se i sami uključe u istoj da bi se povećao uticaj.

Odložiti ili otkazati kampanju u vreme korona krize nikada nije bila opcija za LIQUI MOLY.
“Posebno u teškim vremenima kao što su ova, važno je mahati zastavom. ” – izjavio je direktor  LIQUI MOLY Ernst Prost. “Izaći ćemo u svet i promoviraćemo uja i aditive proizvedene u Nemačkoj .”

U 2018. godini, LIQUI MOLY je sproveo svetsku digitalnu kampanju prvi put i tada je sakupio oko milijardu kontakata. Iskustvo dobijeno u to vreme je pretočeno i u sadašnjoj kampanji.