LIQUI MOLY ostaje u Formuli 1

Nemački proizvođać motornih ulja i aditiva, je potpisao trigodišnji ugovor sa trkačkom serijom – koji je ujedno i najveći ugovor za sponzorstvo u istoriji kompanije.

U periodu od tri godina, do kraja sezone 2022,  LIQUI MOLY će biti oficijalni sponzor  Formule 1. “Unikatni efekt Formule 1 nam omogućuje d podignemo svesnost i popularnost brendau celom svetu ,” izjavio je Ernst Prost. I ovde se ne radi samo o isporučavanjem poruke do mnogo fanova.  “Formula 1 je premium u motorsportu i   LIQUI MOLY je premium u ulju i aditivima. Reklamiranje  na Formuli 1 je jak signal koji šaljemo krajnim korisnicima i industriji. Ovo nam pomaže da se izdvojimo u mediumima od ostalih poruka koji su sve glasniji .”

LIQUI MOLY je ušao u Formuli 1 u 2019. U 11 utrka, plavo i crveno logo je bilo izloženo na stazama. “Ukupno su 1,9 milijarde ljudi od skoro 200 zemalja pratili Formulu 1 i videli logo na televiziji, ” kaže Prost. Da ne spominjemo emitovanje na internetu, posetioce na licu mesta i pokrivanje eventa nakon održavanja. Ukupno su skoro 2 milijarde ljudi u skoro 200 zemalja u svetu, pratile utrke u 2019 godini. Na licu mesta će biti oko 200.000 gledaoca po utrci i na socijalnim mrežama, Formula 1 dobija impresije koje se broje u milijardama. To je globalni efekt koji se ne može naći na drugom mestu – izjavio je Prost.

“Fakt, da produžavamo i proširujemo partnerstvo nakon jedne uspešne godine, dokazuje da Formula 1 može isporučiti efekte u pogledu prepoznatljivosti brenda i preferencijalnog tretmana.” izjavio je Čejs  – generalni direktor i pretsednik Formule 1. “Uzbuđeni smo što produžavamo da tražimo načine kako da i dalje integriramo  LIQUI MOLY u F1 еkosistemu.”

Formula 1 je najveće, ali ne i jedino relevantno, globalno sponzorstvo brenda za ulje .LIQUI MOLY je prisutan i u MotoGP, je glavni sponzor LIQUI MOLY Bathurst 12H endurance race, bio je prisutan na Evropskom prvenstvu u rukometu u Januaru, a pojavio se i u brojnim zimskim sportovima.   “Ni jedno od ovih sponzorstva nijek krajno važno. Sve su to blokovi kojima zidamo naš marketing koncept da podržavamo naše partnere i maloprodaju, ,” objašnjava Prost.

Globalni impakt ovih obaveza je centralni u fokusu  LIQUI MOLY. Udeo na domaćem, nemačkom tržištu, u ukupnoj prodaji se kontinuirano umanjuje – Imamo toliko jaku poziciju u Nemačkoj, sa kojom je teško registrirati dalji porast, kaže Prost, i baš zato, naša budućnost leži u internacionalnim biznisom. Još postoji ogroman potencijal koji je tamo prisutan i koji želimo iskoristiti.